Як правильно натягнути натяжний ролик ГРМ: основні правила та рекомендації

Натяжний ролик ГРМ є важливим компонентом автомобільного двигуна, який відповідає за натяг ременя ГРМ. Вірне встановлення цього ролика є невід'ємною умовою для нормальної роботи двигуна та для його тривалого терміну служби. Помилки при установці натяжного ролика можуть призвести до несправностей та поломок двигуна, а в деяких випадках навіть до аварійної ситуації.

Для правильного встановлення натяжного ролика ГРМ насамперед необхідно звернути увагу на напрямок його натягування. Натяжний ролик ГРМ має бути встановлений таким чином, щоб він натягував ремінь ГРМ у певну сторону. Правильне напрям натягування ролика забезпечує правильну роботу ременя ГРМ і запобігає його зісковзування зі шківів.

Визначити, який бік натягувати натяжний ролик ГРМ, можна за стрілкою або вказівником на ролику. Ця стрілка або покажчик вказує на те, в яку сторону має бути натягнутий ремінь ГРМ. Також варто зауважити, що натяжний ролик ГРМ може мати спеціальні маркування, що показують, який напрямок має бути дотриманий при його встановленні.

Який бік натягувати натяжний ролик ГРМ
СторонаМарка автомобіляМодель автомобіля
ЛіваВАЗ2110
ПраваRenaultMegane
ЛіваToyotaCorolla
ПраваVolkswagenGolf

Якою стороною ставити натяжний ролик ГРМ?

Для цього ключем накидним «на 15» послаблюємо затяжку болта кріплення натяжного ролика. Для натягу ременя необхідно повернути натяжний ролик проти годинникової стрілки, а для ослаблення – за годинниковою стрілкою.

Як правильно натягувати ролик ГРМ за годинниковою чи проти?

Re: Ролик натягу ременя ГРМ. Все правильно. По вартовий.

Як повинен працювати ролик натягувача ременя ГРМ?

При обертанні такого натягувача навколо осі, ролик змінює своє положення щодо ременя, чим досягається натяг з необхідним зусиллям. У повзункових пристроях ролик може рухатися повзунком перпендикулярно ременю, забезпечуючи його необхідне натяг. Регулювання положення ролика зазвичай здійснюється гвинтом.

Як повинен бути натягнутий ремінь ГРМ?

перевірка натягу ременя. Для цього необхідно прокрутити колінвал на 1-2 обороти в різні боки, після чого перевернути ремінь між розподільним валом та колінвалом зубцями до себе. Кут повороту при нормальному натягу ременя ГРМ повинен дорівнювати 90 градусам.